MØDELOKALER OG FACILITETER
Forskellige typer møder, kræver forskellige lokaler. Hos Hotel Christiansminde på Fyn har vi mødelokaler i alle størrelser – op til 250 deltagere og til ethvert formål; undervisning, bestyrelsesmøder, generalforsamlinger, kundearrangementer, medarbejderseminarer, fokusgrupper, fest og hvis du har brug for rigtigt højt til loftet, kan vi altid tage de udendørs faciliteter i brug.
Så fortæl os, hvilken slags møde du ønsker at holde, så finder vi det helt rigtige lokale til dig. Husk også at oplyse i hvilket omfang du har brug for gruppelokaler.

Konferencelokale | Stolerækker | Skoleborde | Sildeben | Kongres | Øer | U bord | Længde | Bredde |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Konferencesal | 250 pers. | 140 pers. | 120 pers. | 216 pers. | 120 pers. | 56 pers. | 20m | 14m |
U1 | 42 pers. | 18 pers. | 24 pers. | 20 pers. | 10m | 5,5m | ||
U2 | 42 pers. | 18 pers. | 24 pers. | 20 pers. | 10m | 5,5m | ||
U3 | 42 pers. | 18 pers. | 24 pers. | 20 pers. | 10m | 5,5m | ||
U4 | 42 pers. | 18 pers. | 24 pers. | 20 pers. | 10m | 5,5m | ||
U1+U2 | 84 pers. | 42 pers. | 48 pers. | 38 pers. | 20m | 5,5m | ||
U3+U4 | 84 pers. | 42 pers. | 48 pers. | 38 pers. | 20m | 5,5m | ||
Neptun 1 | 50 pers. | 30 pers. | 36 pers. | 8m | 10m | |||
Neptun 2 | 50 pers. | 30 pers. | 36 pers. | 8m | 10m | |||
Neptun 1+2 | 100 pers. | 52 Pers. | 76 pers. | 34 pers. | 16m | 10m | ||
Havfruen | 110 pers. | 52 pers. | 76 pers. | 36 pers. | 16m | 10m | ||
Havfruen + Neptun | 210 pers. | 148 pers. | 32m | 10m | ||||
U7 | 42 pers. | 30 pers. | 28 pers. | 42 pers. | 28 pers. | 13m | 7,5m | |
U8 | 42 pers. | 30 pers. | 28 pers. | 42 pers. | 28 pers. | 13m | 7,5m | |
U9 | 42 pers. | 30 pers. | 28 pers. | 42 pers. | 28 pers. | 13m | 7,5m | |
U10 | 42 pers. | 30 pers. | 28 pers. | 42 pers. | 30 pers. | 13m | 7,5m | |
Søro | 10 pers. | |||||||
VIP-Lounge | 10 pers. |
AV UDSTYR
Til alle møder i vores lokaler på Fyn, er det muligt at bestille følgende tekniske udstyr uden ekstra omkostninger, f.eks.:
- PC med fri WiFi
- Projektor
- Presenter med laserpointer
- White-board tavle og flipover
Herudover er trådløst netværk tilgængeligt i samtlige lokaler og på værelserne – og du altid har adgang til kopi-/printfaciliteter tæt på mødelokalet.
Har du behov for mikrofoner eller kamera-/lyd optagelse har vi også lokaler, hvor dette er muligt.
Øvrige ønsker (f.eks. teleslynge, flere projektorerer mm.) opfylder vi i samarbejde med AV Centret i Odense.

RESTAURANT
Som udgangspunkt bliver alle måltider serveret i pejsestuen, hvor I spiser sammen med hotellets øvrige kursister.
Har I brug for at indtage frokosten eller middagen i jeres helt eget lokale, så lad os vide det i god tid, så vi kan reservere et lokale til jer. Prisen på spisning i separat lokale afhænger af antallet af deltagere og øvrige krav til lokalet i forhold til størrelse, musik, dansegulv, scene samt behov for mikrofoner osv.
Efter middagen er der mulighed for socialt samvær i vores bar eller i et separat lokale – begge dele med bemandet eller selvbetjent bar, efter jeres ønske.

VÆRELSER
Selv vores små værelser er store, og vores store værelser er rigtigt store. De er alle indrettet med egen indgang, balkon eller terrasse.
Vil du gerne forkæle dine deltagere eller en overnattende foredragsholder, har du forskellige muligheder for at sætte en hilsen på værelset; lækker frugtskål med fyldte chokolader, 1 flaske bobler, friske blomster eller noget helt andet, som du selv medbringer.

RECEPTION
Ved overnatning checkes der ind i hotellets reception. Alle overnattende gæster får en informationsfolder om hotellet samt WI-FI kode sammen med værelsesnøglen. Vi garanterer, at alle værelser er klar kl. 15 og I skal checke ud senest kl. 09 på afrejsedagen. Receptionen er bemandet kl. 07-23, men har du brug for at checke ind senere, har vi også en løsning på dette.
Herudover ligger receptionen inde med noget af det som ikke altid lige kommer med i kufferten af forskellige toiletartikler.
Det er ligeledes vores reception, som tager hånd om evt. glemte sager, hvis du ikke skulle have fået det hele med hjem efter konferencen.
Er du i tvivl om noget, kan du altid spørge i receptionen.

MOTION
Du må nok forvente, at kalorieindtaget er en del højere end til daglig. Til gengæld er det svært at afvise naturens invitation til lidt udendørs motion. Så ingen behøver savne den daglige gå-, løbe, eller cykeltur. Et par hundrede meter fra hotellet findes endvidere en offentlig boldbane samt beachvolley.
Skulle det regne en enkelt dag på Fyn, er der også mulighed for motion indendøre. Vores fitnessfaciliteter er tilgængelige døgnet rundt. Her finder du romaskine, træktårn, stepmaskine, løbebånd samt motions- og spinningcykel.

TRANSPORT
Kommer I i bil, har vi 120 gratis P-pladser fordelt på flere parkeringsområder omkring hotellet – nogle af dem endda lige udenfor værelset.
Desuden har vi 3 ladestationer til el-biler. To til Tesla og én til øvrige mærker (Kia undtaget) og de er gratis at benytte, når du er gæst hos os.
Alternativt tilbyder vi altid en gratis bus fra Odense eller Nyborg og retur, hvis der er min. 25 deltagere til dit møde.
