PRAKTISKE OPLYSNINGER

Her kan I finde forskellige praktiske oplysninger angående det at holde fest på Hotel Christiansminde. 

Hvis I har yderligere spørgsmål, er I altid velkommen til at ringe til os på tlf. 62 21 90 00, eller sende os en mail på booking@christiansminde.dk

I kan hente de praktiske oplysninger som pdf-fil – lige til at printe og gemme sammen med festforberedelserne. 

Minimum 25-30 personer.
3 – 5 retters middag, som bliver serveret ved bordene.
Afhængig af menuvalg serveres der tallerkenanretning eller fra fad.

Minimum 30 personer.
Ønskes den uformelle stemning under festen, er en buffet et godt alternativ til en traditionel middag. Buffeterne opstilles, så de kolde retter er klar, når spisningen begynder. Vi sætter de varme retter samt oste og desserter ind i det tempo, der passer til arrangementet, så der bliver et godt flow i
spisningen

Indeholdt i priserne er duge og servietter samt årstidens blomster i vaser. Tillæg på dekorationer.
Der er mange muligheder for bordopstillinger og farver.

Har I specielle ønsker til lokalet og/eller borddækningen, udarbejder vi gerne et tilbud fra vores blomsterdekoratør.

Med et lille fint menukort/bånd ved hver kuvert, kan gæsterne orientere sig om menuen og glæde sig til serveringerne.

Kr. 12,- pr. kuvert.

Ved selskaber, der traditionelt har mange taler og sange, anbefaler vi, at værtsparret
udnævner en toastmaster, der som bindeled mellem tjenerne og selskabet, kan være
medvirkende til, at hele arrangementet afvikles let og elegant.
For selskaber med årstidens festmenuer gør vi venligst opmærksom på, at der helst ikke må afholdes sange og taler i tidsrummet, hvor hovedretten serveres. 

Hent Toastmasterens ‘to-do’ lige her

Kuvertantal kan uden omkostninger reduceres med op til 10% indtil 24 timer før arrangementet. For annulleringer herefter vil der blive opkrævet 100% af den aftalte pris.

Som udgangspunkt serveres natmaden senest kl. 01.30 og arrangementer slutter kl. 02.00.
Er der ønske om at festen skal fortsætte ud over kl. 02.00, vil der blive faktureret kr. 2.500 pr. påbegyndt ekstra time.

Kr. 1.500 i tillæg pr. time efter 8 timers dagsarrangement.
Kr. 2.500 i tillæg pr. time, hvis aftentime arrangementet overskrider kl. 02.00.

Er arrangementet ikke endeligt aftalt, vil eventuelle afbestillingsgebyrer beregnes ud fra den anslåede pris pr. person. Ændringer skal ske skriftligt.

  • Hvis arrangementet afbestilles minimum 2 måneder før arrangementsdato, kan arrangementet afbestilles uden omkostninger.
  • Hvis arrangementet afbestilles mellem 30 – 60 dage før arrangementsdato, opkræves 40% af den aftalte eller den anslåede pris.
  • Hvis arrangementet afbestilles mellem 1 – 29 dage før arrangementsdato, opkræves 75% af den aftalte eller den anslåede pris.
  • Hvis arrangementet afbestilles 24 timer før arrangementsdato, opkræves 100% af den aftalte eller den anslåede pris.

Som garanti for festarrangement beder vi om forudbetaling af et reservationsgebyr – dette aftales individuelt ved hver fest. 

Ved endelig afregning refunderes reservationsgebyret naturligvis fuldt ud.

Der er i dag mange, der er veganere, vegetarer eller har en form for madallergi. Lad os vide det ved bestillingen, så køkkenet på bedste vis også kan tage hånd om disse menuer.

De angivne priser er pr. 1. januar 2019 og er inkl. 25% moms samt betjeningsafgift.
Der tages forbehold for udefrakommende prisstigninger samt trykfejl.

Skulle der være ønsker til menuer, som ikke er nævnt i dette materiale, vil det glæde os at udarbejde alternativer i samråd med jer.

Til gæster, der har behov for overnatning i forbindelse med arrangementet, kan vi tilbyde værelser og suiter til fordelagtige priser.

Børn mellem 3 og 12 år kan få samme menu som voksne til halv pris.
Børn under 3 år spiser uden beregning.

Luk menu